tisdag 12 oktober 2010

Hemma igen

Nu är jag tillbaka. Det blev en lite längre paus än jag hade tänkt. Jag, Sara och Karolina satt på plats i planet hem från Stockholm när kaptenen meddelade att vi måste vända tillbaka pga något elektriskt fel. För att senare meddela att; "Det här planet vill inte flyga mer idag!". Så vi fick byta flyg och kom hem till slut, men väldigt sent på måndagkvällen. Idag har jag sovit och tagit det lugnt. Jag fick migrän under bloggträffen, så jag behövde ta hand om mitt huvud.

Vi har haft fantastiskt trevliga och inspirerande dagar i Stockholm under Formforum - bloggträffen. Så många härliga människor. Och så många härliga skratt! Toppendagar, som jag kommer att berätta mer om imorgon. Ses då! Kram

Eget foto från Gertrude.  

3 kommentarer:

åSa sa...

tur att det löste sig =) bloggträff verkar kul!

Maja/Cactusvit sa...

Oj, ni fick vara med om ett spännande äventyr igår. Tur att ni tog er hem välbehållna!

Har varit så roligt att få träffa er alla, inspirationen är verkligen på topp efter dessa två dagar.

Ha det gott, kram från mig

Emelie Wååg sa...

Tur att ni kom hem till slut! Skönt med en vilodag. Kan behövas efter så intensiva dagar med så mycket inspiration :) Må gott! Kram Emelie