onsdag 27 oktober 2010

Lambi för Rosa Bandet

Rosa Bandet. Oktober är inte slut ännu, så jag slår ett sista slag för Rosa Bandet. Lambi stödjer kampanjen med två produkter, toalettpapper och servetter. De har en fin liten rosa (såklart!) dekoration längst nere vid kanten. Produkter som vi ändå behöver, kan vi gott passa på och köpa rosa. Jag har fått prover hemskickat, men jag har såklart även handlat. Fina produkter, där en del av summan går till något bra. I like!

Apropå rosa toalettpapper hemma hos oss. Min son (8 år), inne på vår lilltoa, undrade; Vad är det för konstigt toapapper? Vad är det för konstigt med det, frågade jag. Det är något rosa på det!? Sedan tystnad. Och ett glatt konstaterande; Är det Rosa Bandet? Y

Pressbild från Lambi.

1 kommentar:

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Kanon att så många företag delar med sig för en god sak./ Henrick