onsdag 27 oktober 2010

Med rött som accent

Det har blivit en del produktbilder på sistone. Jag visar produkter på min blogg för att produkterna är en del av inredningen. Det vi inreder med, helt enkelt. Även detaljer som muggar och t o m toalettpapper bidrar. Jobbar man som inredare bör man ha koll. Och jag tycker att det är kul med nyheter.

Nu till inredningen. Ännu ett vackert danskt hem. Jag gillar golven. Jag föredrar ljusa golv framför helt vita, när väggarna är vita. Och jag gillar stora tomma ytor. Ja, det är en lyx att kunna ha det så. Luftigt. Röda accenter blir härliga färgklickar. De mörka detaljerna sticker ut på ett snyggt sätt. Y

Bilder från Boligmagasinet.

2 kommentarer:

Åpent^hus sa...

hei
ja, det her interiøret er lekkert.
kanskje det er verdt at nemna at lægenheten faktisk er Anne Black's! :)

Hilsen
Åpent hus

Annika sa...

Åpent hus: Jag tittade bara på bilderna - läste inte texten till. :) Tack!