torsdag 23 december 2010

Dagen idag

Ledsen för dålig uppdatering idag, men den här dagen har gått i 180. Pustar nu ut i soffan tillsammans med maken. Jag har haft en jättefin dag tillsammans med familjen. Vi har gjort en massa ärenden. Ätit lunch på stan. Slagit in paket på kvällen. Jag hämtade kameran på kontoret nu på kvällen, så jag har inte hunnit fota granen, som jag hade tänkt. Men den är klädd och bara doften av gran ger julkänsla. Och snart är det jul. Mysigt!

När jag såg den här bilden, så kom jag ihåg; jag hade ju tänkt köpa polkagriskäppar idag. De är jättefina att dekorera med och goda att äta. Men man kan inte hinna med allt. Y

Bild från Leva & bo.

4 kommentarer:

House of Jammi - blogg och webshop sa...

En riktigt underbar och fin jul önskar jag dig! Julkramar från Ammi

Anonym sa...

Har väldigt nyligen hittat hit till din blogg men den är nu en av mina favoriter! God Jul! Hälsn. Linda

Min vrå... sa...

God Jul och hoppas att du får en fin dag!

Febby Erdexon sa...

Hi....I found your blog in Google and that was really nice blog. If you don't mind, I will be very glad to exchange link to you. Here my blog link for review http:/niriti. com.

Best Regard
Febby Erdexon