söndag 16 januari 2011

Matgrupp R.O.O.M

Stockholm. Ett besök på R.O.O.M hoppas jag hinna med. Sist jag var där, i november, så kikade jag på den här snygga matgruppen. Svarta Tolixstolar och ett matbord med en rejäl bordsskiva och bockar till ben. Ser ni att bockarna ser ut som stora A:n? Jag gillar. :) Jättefin stor matta. Här kan man dra ut stolarna utan att risk att fastna i mattkanten. Ett ursnyggt svart vitrinskåp. Vill ha! Och Bestlitependeln skulle jag inte heller tacka nej till. Y

Foto: Annika Persson.

7 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Skulle kunna ha allt det där jag med:)

Susanne

Sandra - MissLo sa...

Wow! Vansinnigt snyggt!! Jag tycker absolut du ska slå till!

milla - andante sa...

Vill också ha både lampa och skåp...! Och mattan, är det EN alltså, jag trodde det var flera små.
Härligt med Stockholsresa och Formex!!:)

Kram du inspratör!

tina sa...

Gillar allt! Bordet var läckert med benbockarna.

kram!

Susanne [Snusans inredningsblogg] sa...

Ja R.O.O.M. är fantastiskt. Att gå omkring där och spana är som balsam för själen. :) Lampan på bilden skulle jag åxå kunna tänka mig.

Ulli sa...

Gillade tavlorna, också!

Room of karma sa...

Underbar bild! Skulle vilja ha hela gruppen!
kram