måndag 17 januari 2011

Vårfräscht

Jag kom av mig i mina Stockholmsförberedelser. Har istället ägnat dagen åt att passa upp mina älsklingar som fick magsjuka nästan samtidigt. Jag har aldrig sett sonen så blek. Två knäckta killar, som har piggnat till lite nu på kvällen. Kvällspromenaden med Ville var alldeles extra härlig idag. Det har snöat massor den senaste tiden. Snön ligger som bomull överallt och dämpar ljud. Behagligt och vackert. Men hur mycket jag än gillar snö, och faktiskt tycker att det är helt ok att vi har mycket snö just nu, så dras jag till vårgröna bilder. Som den här fina bilden från Livet hemma. Vårlökar, anemoner och gröna kvistar. Vackert arrangerade. Grönt är en färg som jag gillar och inreder med året om, men som jag just nu har extra behov av. Och det är jag ju inte ensam om. Bordet är en favorit. Sanslöst billigt är det också - 199 kr. Jag har det som nattduksbord. Y

Bild från Livet hemma.

2 kommentarer:

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Hoppas att magsjukan går över snabbt, det är verkligen pest att råka ut för. IKEA har verkligen fått till det med de där underbara vårliga bilderna som syns på flera bloggar. Det är lätt att längta efter våren när man ser sådana bilder.

Katarina sa...

Vackert!