tisdag 25 januari 2011

Ny lampa från Designtorget

Det kommer så mycket nytt och fint nu. Jag rapporterar allt vad jag hinner med. Jag visar allra helst fina eller läckra, ja inspirerande miljöer, men det får stå tillbaka ett par dagar. Just nu prioriterar jag Formex och nya produkter. Varför visa produkter över huvudtaget? Svaret är enkelt; eftersom jag jobbar som inredare, så tycker jag såklart att det är intressant med nyheter. Här får ni möjlighet att se mina favoriter i nyhetsutbudet. När man inreder är det självklart bra att ha produktkunskap. Och gillar man inredning, så gillar man i regel inredningsprodukter. Konstigare är det inte. ;)

Nytt hos Designtorget är Taklampan Hall de gare. En fabriksinspirerad lampa i aluminium som passar bra ex som arbetslampa över köksbänken eller i arbetsrummet. Diameter 30 cm. Formgiven av SCE Design Studio. Pris 495 kr. En blivande storsäljare, gissar jag. Y

Bild från Designtorget.

6 kommentarer:

Ulli sa...

Så mycket fint du visar! Man blir alldeles till sig och längtar som bara den efter våren!

Åse - Interiörguiden sa...

Billig och supersnygg!

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Den ser jättefin ut. Jag är på jakt efter två lampor till köket och där kanske vi har en bra kandidat. Vilket bra pris det var då. Är ju ingen nackdel precis :)
/Kristina

Annika sa...

Kristina: Priset är helt ok! Som oftast på Designtorget. Det gillar vi!;)

S sa...

Men så snygg, tar gärna två eller tre;-)
Tror också på en storsäljare!

Trevlig kväll// Sabina

Johanna sa...

Jättefina och priset var ju också helt okej... en kombination som gillas! :)