onsdag 26 januari 2011

Trendtemautställning - Glorius Mix

Ok, nu kör vi! ;) Äntligen har jag kunnat redigera mina bilder och få bort det mässgula. Så här kommer de; mina egna bilder från Formex.

Bilderna är tagna i Jan Rundgrens trendtemautställning. Glorius Mix, som jag skrivit om tidigare, var årets tema på Formex. Jag har valt ut mina favoriter i utställningen. Inte så mycket glam och glamour kanske - jag är inte riktigt "där" ännu. ;) Men en härlig mix!

Nytt möter nött. Och en touch av glamour - tofsar kommer vi att få se mycket av. Var så säker!

Fina lampan Cloud från Globen. Kommer även i orange. I bakgrunden ser ni poolen. En central del i temat. En Fatboy i guld står för blinget.

Odd Birds fina sittpuff med korsstygn och härlig text. Glammigt retromönster bryter av i bakgrunden.

Nytt mönster från Mateus. Lite vågat matchat. Och blingat. Guld igen.

Lindforms nya fina mjukisdjur och en kudde med asiatisk motiv. Lite oväntad mix, som fungerar fint ihop.

Fint från Årytrays, som bl a tillverkar brickor. Ett mycket vackert mönster.

Foto: Annika Persson.

Inga kommentarer: