lördag 15 januari 2011

Trevlig helg!

Den här veckan har inte gått fort. Faktiskt inte, för ovanlighetens skull. Kanske för att den har varit ganska tråkig. Nåja, det kommer inte nästa vecka att bli. Jag laddar för Stockholm och Formexmässa. Jag ser verkligen fram emot att åka iväg ett par dagar! Jag behöver en inspirationdos av stora mått - och det kommer jag med all säkerhet att få. Dessutom ska jag träffa trevliga vänner, Charlotte, Susann, Jannice, Annika och Henrick, redan på onsdagen. Och ännu fler bloggvänner på mässan.

I helgen ska jag jobba undan lite, pyssla hemma och passa barn. Imorgon kommer min syster Elins tre gullungar och ska vara här några timmar. Alltid mysigt! Bilden ovan; är det inte vår ute, så får man ordna lite vår inne. Söta vårlökar. Trevlig helg rara läsare!
Kram Y

Bild från Leva & bo.

2 kommentarer:

Ulli sa...

Härligt med inspiration, men jag tycker att du är synnerligen duktig på att fylla på med nytt och duktig på att dela med dig till oss läsare. Nu blir du ännu bättre! =)

Du borde komma förbi och se på vår urblåsta övervåning. Skulle kunna tro att det börjar klia i dina fingrar om du ser möjligheterna.

Trevlig helg!

Sandra | Inspirera Mera sa...

Nu är listan sammanställd på alla bloggar som blivit rekommenderade genom utmaningen.

http://inspireramera.se/2011/january/tips-60-lasvarda-bloggar.html