lördag 22 januari 2011

Trevlig söndag!

Ingen rast, ingen ro här i Stockholm. Dagarna har varit fullständigt fullproppade med trevligheter. Det tar lite tid att sortera allt. Jag har massor att blogga om. Är så där härligt inspirerad som jag hade hoppats på. Igår var jag på Formex igen. Jag hann ändå inte med alla montrar som jag ville besöka, men jag hade ännu en trevlig dag på mässan. Jag lyssnade bl a på en suverän trendföreläsning; trender vår och sommar 2011 i Danmark och Norge. Och åt en supergod saffranspannkaka i Himlas monter tillsammans med Victoria, Åsa och Charlotte. Det här är en sen trevlig helg-hälsning ifrån huvudstaden. Imorgon åker jag hem. Trevlig söndag alla! Kram Y

Pressbild från Himla.

2 kommentarer:

Åsas form[aliteter] sa...

Det var väldigt trevligt att ses! Känner mig nästan snurrig över allt jag har sett. Det tar väl ett tag att sortera. Det ska bli kul att ta del av alla andras formex-intryck också framöver.
Kram!

Hanna sa...

Underbara vår...kom nu! Härlig bild! Tack för en bra blogg.
http://hannasroom.blogspot.com/