söndag 6 mars 2011

Tecknade bilder och prestationskrav

Jag och mina hundbilder! :) Inte ett foto denna gång, utan en stor målad bild. Teknik? Flytande tusch? På bilden en vacker amstaff. När jag får tid över, så ska jag teckna av vår Ville. Blev inspirerad av den här fina bilden. Mitt problem är att jag har så höga krav på mig själv, när det gäller den konstnärliga biten, att jag ibland hellre låter bli. Det en hög tröskel, men när jag väl ritar eller målar så älskar jag det ju. Det är på gott och ont det där. Det finns fördelar också. Jag gör alltid mitt bästa och jag slarvar aldrig. ;) Fint med trendigt svartvit tema. Lite grönt lyfter alltid inredningen ett snäpp. Vackra fönster i djupa nischer. Y

Bild från Alvhem.

1 kommentar:

http://www.myownhome.blogg.se sa...

Fin tapet, älskar orginella väggar.