torsdag 21 april 2011

Påsk i all enkelhet

Bara för att jag skrev att jag inte tänker påskpyssla i år, så blev jag förstås pysselsugen idag. :) Jag blev inspirerad både av Fridas pyssel (med sötaste påskharen) på IKEAs blogg Livet Hemma och av Charlottes senaste inlägg. Ta en titt och låt er inspireras!

Trogna bloggläsare vet att jag gillar enkla, vackra dekorationer allra bäst. Som den ovan. Mjuka former, pastelliga nyanser och så härligt gula tulpaner som skön konstrast. Mycket vackert i all sin enkelhet. Just gula tulpaner ligger mig varmt om hjärtat. Det var min mammas favoritblomma. Y

Bild från Bo bedre. Fotograf: Kenneth Bo Drabæk.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Enkelt och snygga dekorationer. Mer behövs inte. Blev jag sugen (trots att jag inte skulle bry mig om mera påskpyssel än det lilla jag visat på min blogg )på att pyssla lite mera :)
Glad påsk
kram Maria

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Glad påsk! Hoppas du får det mysigt och fint.