onsdag 6 april 2011

Snyggt med stora kuddar


Jag gillar stora kuddar. Minst 50 x 50 cm. Annars får det vara. På riktigt, alltså. De nya kuddarna Harlequin och Columbine från Ferm Living mäter 50 x 80 cm. Kuddar i min smak. ;) Att det är enkelt att förnya ett rum med nya kuddar (och andra textilier) har ni säkert hört till leda, men det går inte att komma i från att det är ett bra tips. Det är enkelt och behöver inte kosta mycket. Särskilt inte om man syr kuddarna själv.

Kuddarna från Ferm Living kostar inte gratis, men de är tillverkade av organisk bomull och av fin kvalitet. Och kuddarna håller mer än en säsong. Jag passade på att klämma på kuddarna när jag besökte Formex i januari. Ferm Livings monter är en av de montrar som jag minns mest, så här några månader senare. Jag ville ha nästan allt och produkterna är lika fina irl som de ser ut på produktbilderna. Och det säger en hel del. Y

Bild från Ferm Living.

Inga kommentarer: