lördag 22 oktober 2011

Trevlig helg...

...eller kanske snarare trevlig lördagskväll! Här är det fortfarande krassligt, så jag har inte mycket nytt att berätta. Jag och maken kurerar oss så gott det går. Sonen tycker att vi är urtråkiga. :) Men så får det vara just nu.

Den härliga bilden med glasflaskor kommer från Etsy. Ett alldeles underbart ställe att hänga på när man är sjuk, har tråkigt eller behöver inspiration. Vill man hitta vackra prylar till hemmet, så behöver man inte leta länge. Ett litet tips, om nu någon missat Etsy. Önskar er en trevlig kväll och en härlig söndag! Kram Y

Bild från Etsy (via Pinterest).

4 kommentarer:

Proforma - Irene sa...

Hade själv så för någon månad sedan, det är så tråkigt när det blir långvarigt! Jag hör fortfarande dåligt efter öroninflammationen.

Men vad sugen jag blir på att plocka fram mina gamla kapsylflaskor när jag ser bilden, de är i samma färg.

Det går alldeles utmärkt att låna bilden, det gjorde ju jag också! :)
Krya... kram

Annika sa...

Det är jobbigt när det blir långvarigt. Tar verkligen på krafterna. Hoppas att du hör som vanligt snart igen! Tack, då bloggar jag grått imorgon! ;) Kram

Kanel & Cayenne sa...

Jag letar jämt efter gamla flaskor på loppisar. Så enkelt, så vackert. :) Krya på er! /Nellie

Malin sa...

Underbar bild! :-)

Hoppas att ni mår bättre snart.