fredag 4 november 2011

Trevlig helg!

Jag är äntligen på benen igen. Ganska så frisk, men fortfarande väldigt trött. Jag har iallafall orkat med att fika och prata bloggar i veckan. Umeågruppen hade ett inspirerande möte i tisdags och i onsdags fikade jag med Sara och Frida. Att bloggskvallra lite med de tjejerna är alltid lika trevligt!

Idag fyller min syster Jenny 40 år. Imorgon blir det kalas och lite senare fest. Jag träffade mina äldsta syskonbarn (Jennys barn) idag. Tänk att Tim snart ska fylla 15 år! Och att han tittar ner på mig numera! ;) Hur gick det till? Jag minns den där lilla killen på 1,5 år som en ljummen sommarkväll gick på en kullerstensgata i Gamla stan med sin svarta Batmanjacka. Håret lyste vitt och alla som vi mötte charmades av honom. :) Njut nu av helgen alla fina! Kram Y

Bild från Indiska.

1 kommentar:

Petra Liuski sa...

Trevlig helg till dig också - hoppas du är helt kry snart!