fredag 4 november 2011

DIY hjärtan till jul

Lite tidigt att börja julpyssla kanske, men jag tipsar ändå. Det här är egentligen ett Alla hjärtans dags pyssel, men jag tycker att det passar nog så bra till jul. Som mall kan man använda en pepparkaksform. Vill man ha ett mönster i hjärtat så skulle jag köpa en stans med något fint mönster, en snöflinga ex. Eller så laddar man ner en mall här och skär ut. Hos oss blir det nog vita hjärtan. Men röda, gröna eller vilken färg som helst egentligen fungerar ju lika bra. Y

Bilder från How about orange.

3 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...

Mycket snyggt! Ska nog ge mig ut och leta efter en fin stans. /Nellie

Ninette sa...

Åh, så snyggt! den där idén måste jag komma ihåg, enkel och snygg!

Anonym sa...

Så enkelt og så fint! Ideen er notert og jeg skal nå ut å handle papir og hyssing :-)