söndag 9 februari 2014

Liten arbetsplats

Jag letade bilder till en artikel som jag har skrivit och ramlade över den här bilden hos Kähler. Bilden är, om datumet stämmer, två år gammal. Men visst känns den aktuell?! Vi tejpar fortfarande upp bilder på väggarna. Sådana här härligt kreativa blandningar av kort, urrivna sidor, ramar och speglar ser vi ofta. Ett eiffeltorn som dekoration? Ja, det ser vi ofta på bilder. Eamesstolar och svarta bord. Och grå väggar förstås. Ofta mörkare grå, men den här nyansen hänger med. Skönt ändå, tänker jag. Att det kan få svänga lite långsamt och att vi inte ändrar hela tiden. Inreder sitt eget hem gör man inte på en kvart! Det måste få ta tid och växa fram. Jag gillar trender såklart, men samtidigt gillar jag det långvariga tänket. Om man blandar så brukar det bli bra!

Glöm inte bort tävlingen! Idag är sista dagen om du vill vara med och tävla om italiensk choklad från Bodrato. Svara på en enkel fråga och berätta vem du vill ge din choklad till, så är du med och tävlar om tre fina askar med jättegod choklad. Jag vet jag talar om, jag har smakat! :) Tävlar gör du här❤︎

Pressbild från Kähler

Inga kommentarer: