tisdag 8 juli 2014

Semester

Som ni kanske har märkt, så har bloggen redan kommit in i en behaglig semesterlunk. Men jag har inte varit ledig. Tvärtom. Det har varit alldeles för mycket på sistone. Men nu ska jag äntligen ha två veckors semester! Jag ska bara vara. Tillsammans med min familj. Det behöver jag. Bloggen tar ledigt under tiden, men ni kan följa mig på Instagram (flexinredning) om ni vill. Där uppdaterar jag ofta. Jag hoppas att även ni får njuta av skön ledighet och härlig sommarvärme! ❤︎

Bild från The Heartbook.

3 kommentarer:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Hoppas du får en fin ledighet och snabbt kommer ner i varv och landar mjukt i rätt semestermood :)

Kram | tina

Anonym sa...

Ser fint och mysigt ut, ja vi har ju äntligen fått sol nu i sommar.

Köksblandare

Linnéa sa...

Härligt med semester! :)