måndag 5 maj 2008

Ljuvliga bilder

Jag längtar till den dag vi köper sommarstuga (som vi kallar fritidshus här i Norrland)! Jag älskar att bo i stan, men när det blir varmt i luften då vill jag till havet och få lugn och ro! Framför allt vill jag slippa alla ljud från bilar och andra fordon! Jag vill bara ha en liten stuga och jag vet redan hur jag skulle inreda den! Planerna finns - en vacker dag så! Ljuvliga bilder på en stil som passar fint i ett sommarhus! Y sdfgsdfg sdfgsdfg sdfg sdfg dsfgsgsdfg sdfgdsfgsdf gdfsgsdfg sdfgsdfg sdfgsdfgf
Bilder från Shoot factory.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar mig också en sommarstuga.. Fast det vet i katten när jag skulle hinna med det också?! haha
kram

Annika sa...

Perlan: Det är ju det där med tiden! Därför vill jag ha en liten stuga = förhoppningsvis lite att göra! Kram

Monkan sa...

Åh, jag skulle också vilja ha en stuga, en liten liten, compact living. Jag kan gå förbi ett kolonistugeområde och känna att jag vil bo i vartenda ett av de små lilleputthusen! Fast min stuga måste nog vara stor nog för den där underbara byrån och fåtöljen :-)