tisdag 19 januari 2010

Badrum

Så här skulle badrummet gärna få se ut i vår sommarstuga. Den här bilden känns sommar, tycker jag. Jag tycker om kombinationen av trä, sten och porslin. Fint med korgen också. En snygg lampa på vardera sidan av spegeln skulle jag vilja ha. Det är viktigt med bra belysning. Inte minst i ett badrum. Läckert golv! Inget jag skulle vilja ha på en större yta, men fint så här i ett mindre rum. Nä, vi har ingen sommarstuga än... men någon gång så... Y

Bild från House Beautiful.

5 kommentarer:

[room] by sofie sa...

Håller just på med badrumsrenovering! Precis som du skriver, det kräver sin belysning!

Gillar bilden på det blå arbetsrummet, vilken härlig känsla, där skulle jag gärna sitta och jobba...

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

men vad svalt och skönt det såg ut, nu fick jag rejält med inspiration till badrummet på landet. tack! / H

DAHLARNA sa...

Håller med dig i vad du skriver. Golvet var verkligen läckert på en mindre yta. Belysning är såå viktigt i ett badrum. När vi renoverade båda våra badrum för ett par år sedan var det en prioritet. Är supernöjda med hur det blev. Hoppas att du får en bra dag! KRAMAR!

Anne, anness design sa...

Jättefint badrum och golvet var läckert. Känns som en matta i sig. Ja, belysning är oerhört viktigt i alla rum tycker jag. Men det är svårt att få till det ibland.

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Jag gillade det annorlunda golvet, kul med något som inte ser ut som allt annat.