onsdag 20 januari 2010

Nytt från Södahl

Tidigare idag så kikade jag på Södahls vår- och sommarnyheter. Jag fastnade för de här två bilderna. Kudden med ugglorna är jättefin. Den får gärna flytta hem till oss. Jag gillar den grafiska bakgrunden och de två mer detaljerade ugglorna. ************************************************************
Överkastet har en mörk blå färg. Snyggt! Kuddarna är klockrena till. Och då menar jag inte bara färgerna, som är fina ihop. Cirklar på överkastet, ränder på kudden och så cirklar (prickar) i den översta kuddens grafiska mönster. Och olika strukturer. Retro, men modernt. Väggfärgen! Ljust blått igen. Y ************************

Pressbilder från Södahl.

4 kommentarer:

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Ugglorna är ju jättefina! / H

millandante sa...

Jag föll helt för badrummet i förra inlägget... mmm... kan tänka mig det även utan sommarstuga..:)
Hoppas allt är bra med dig!
Kram

Malin sa...

Jättefin kudde med ugglorna. Ska helt klart finnas med i tävlingen om kuddar till nya soffan. :-)

Annika sa...

Henrick: Ja, visst är de!

Milla: Sant - det behöver inte vara i en sommarstuga. :) Kram!

Malin: Jag har redan bestämt mig. Vill ha! :)