söndag 8 augusti 2010

Dawn från Shyness

På onsdag åker jag till Stockholm. Anledningen till resan är höstens Formexmässa. Jag ser verkligen fram emot att titta på alla nyheter som kommer att presenteras. En monter som jag definitivt ska besöka är textilföretaget Shyness. Shyness kommer att visa nya kollektionen Dawn. Bilden ovan lovar gott. Jättefint mönster. Självklart tar jag med kameran, så det kommer bilder från montern. Y

I am leaving for Stockholm this wednesday. I shall visit Formex 2010. Formex is the largest professional meeting point for nordic design. I am really looking forward to take a look at the new design that will be presented at the fair. I shall definitely visit the swedish textilecompany Shyness´s stand. Their new collection Dawn (picture) will be shown at Formex. A very nice pattern! I will ofcourse bring my camera. I will show you pictures when I am back.

Bild från Shyness.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh så fint bäddset... skulle passa underbart i stugan :) Hoppas allt är bra! Kram kram

[room] by sofie sa...

Ser verkligen fina ut!
Lova att fota mycket då jag inte kommer vara där!
Hoppas du haft en fin sommar ;)

Kram SOfie